onsdag 4. juni 2014

Julegaver og en bursdagsgave!

Da er det på tide å åpne denne bloggen igjen. Har de siste par ukene jobbet med julegaver, og i dag har jeg også begynt på bursdagsgaven til mitt tantebarn. Jeg har i år tenkt å strikke en cupcakelue og et eller to par sokker til henne. Startet i kveld med cupcakeluen som jeg strikker i Sandnes Merino-ull. Følger dette mønsteret: vupcakelue . Luen blir myk og god og dermed tror jeg at den blir deilig å ha på.

De første julegavene er i boks! I år har jeg tenkt å gi hjemmestrikkede oppvaskkluter til venner av meg/oss! Stor koser meg når jeg får sitte å strikke de. Mønstrene er det Bitta Mikkelborg som har laget og lagt ut på gruppa Bittas design for strikkelystne på Facebook. For å komme inn må man søke om å bli medlem. Her er de første klutene ferdig. På fredag(6. juni) begynner en klutealong i gruppa, som jeg har takket ja til å delta på. Da kommer det ett nytt mønster på klut og så kommer det 4/5 til i løpet av sommeren, siste kommer 8. august.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar